Lidl - Argus Gold/Argus Gold Niepasteryzowane

Jako producent podany jest Lidl Polska Sklepy Spożywcze.

Z krawatki dowiadujemy się: „Piwo jasne, niepasteryzowane, poddane mikrofiltracji. Alkohol 6,0% Zawiera słód jęczmienny.”

Opakowanie to oryginalna przeźroczysta (biała) butelka, dedykowana (wytłaczana) specjalnie dla piwa Argus.

No to test:

Piwo klarowne. Barwa złocista. Piana biała, o średniej grubości bąblach, dość obfita i bardzo nietrwała. Opada natychmiast do nikłej obwódki i zaraz do zera. Nasycenie średnie. Zapach niezbyt intensywny. Czuć słód i chmiel z nutą alkoholową w tle. W smaku piwo lekkie. Czuć słód i nieco kwasku. Goryczka umiarkowana, ale wyraźna, dość przyjemna i trwała.
Generalnie przyjmijmy, że tytułowe złoto (gold) pochodzi od koloru piwa, a nie oddaje jego oceny.

To takie marketowe (dyskontowe) piwo za 5,5 punktu.

Opinia: j24
24/05/2014








































Argus Gold Niepasteryzowane

Producent zachwala piwo sloganem: „Prawdziwa głębia smaku. Szlachetna goryczka”.

Piwo jasne, niepasteryzowane, mikrofiltrowane. Alkohol 6,0 % obj. Składniki: woda, słód jęczmienny, chmiel.

Piwo klarowne. Barwa złocista. Piana biała, o średniej grubości bąblach, dość obfita i przeciętnie trwała. Opada powoli do porwanej warstewki, a później obwódki. Nasycenie średnie. Zapach niezbyt intensywny. Czuć słód i chmiel z nutą drożdżową w tle. W smaku piwo lekkie. Czuć słód i nieco kwasku. Goryczka umiarkowana, ale wyraźna, przyjemna i trwała.

To nadal marketowe (dyskontowe) piwo za 5,5 punktu.

Opinia: j24
27/09/2016

encyklopedia/piwa/lidl_argus_gold.txt · ostatnio zmienione: 2020/10/25 19:39 (edycja zewnętrzna)